Nasza aplikacja do rezerwacji zasobów – BOOKINGPLACE została zaimplementowana w Bibliotece Politechnice Morskiej w Szczecinie w zakresie rezerwacji sal. Najważniejszy dla nas jest fakt, że aplikacja spełnia wszystkie oczekiwania naszego klienta.

Potwierdzeniem naszych kompetencji i udanej współpracy są otrzymane referencje i odpowiedzi na kluczowe pytania, które zadajemy klientom przy każdym wdrożeniu.

Wypowiedź klienta

Pani Barbara Strelczuk – Bibliotekarz Systemowy w Bibliotece Politechniki Morskiej w Szczecinie.

Rezerwacji podlega Sala Pracy Grupowej. Wykorzystujemy uproszczoną wersję – bez konieczności potwierdzenia rezerwacji przez bibliotekarza. Użytkownicy mający aktywne konto samodzielnie dokonują rezerwacji na określoną godzinę (maksymalny czas to 2 godziny z możliwością prolongaty). Przy odbiorze klucza do Sali bibliotekarz administrujący uruchamia rezerwację ze swojego konta.

Studenci bardzo chętnie korzystają z możliwości rezerwacji Sali Pracy Grupowej, ponieważ mogą wspólnie pracować twórczo, bez obecności bibliotekarza, nikomu nie przeszkadzając. Mają do dyspozycji komputer, rzutnik, flipchart. 

Wdrożenie aplikacji przyczyniło się do zwiększenia liczby odwiedzających Bibliotekę. Cieszy się dużym zainteresowaniem. Najbardziej wśród czytelników, dla których niezależność i styl pracy w grupie ma duże znaczenie.

Współpraca z SBS przy wdrożeniu aplikacji przebiegała bardzo sprawnie. Szkolenie przebiegło w przyjaznej atmosferze. Konsultant dokładnie i w prosty sposób omówił moduł Bookingplace. Na uwagę zasługuje bezproblemowa komunikacja oraz brak jakichkolwiek problemów z wprowadzaniem zmian czy sugestii.

Nasz produkt jest stale rozwijany i aktualizowany.
W przyszłości pojawią się dzięki temu kolejne korzyści, których beneficjentami będą aktualni i przyszli klienci.

Case study - dokumenty do pobrania

dokumentacja systemu