logologo_light
  • Oferta
    • SYSTEMY ERP
      • QUATRA Max
      • Oracle Fusion, Oracle eBS
      • SAP ERP, S4HANA
    • SYSTEMY WSPIERAJĄCE ZARZĄDZANIE
      • Systemy analityczno raportujące
      • Aplikacje mobilne
      • System akceptacji SignThis
      • System rezerwacji Bookingplace
      • System wspierający zarządzanie RODO
    • ROZWIĄZANIA DLA BIBLIOTEK
      • System biblioteczny PROLIB
      • System rezerwacji Bookingplace
      • Aplikacje mobilne
      • E-usługi w systemie PROLIB
  • O nas
  • Aktualności
  • Kariera
  • Baza wiedzy
  • Kontakt
  • English
  • Oferta
    • SYSTEMY ERP
      • QUATRA Max
      • Oracle Fusion, Oracle eBS
      • SAP ERP, S4HANA
    • SYSTEMY WSPIERAJĄCE ZARZĄDZANIE
      • Systemy analityczno raportujące
      • Aplikacje mobilne
      • System akceptacji SignThis
      • System rezerwacji Bookingplace
      • System wspierający zarządzanie RODO
    • ROZWIĄZANIA DLA BIBLIOTEK
      • System biblioteczny PROLIB
      • System rezerwacji Bookingplace
      • Aplikacje mobilne
      • E-usługi w systemie PROLIB
  • O nas
  • Aktualności
  • Kariera
  • Baza wiedzy
  • Kontakt
  • English

Podsumowanie roku 2021

Rok 2021 to kolejny rok działania w warunkach pandemii. Cały czas dostosowywaliśmy się, aby jak najsprawniej działać oraz wykorzystać pojawiające się szanse dla naszej firmy.  Zarówno życie prywatne, jaki i zawodowe zmieniło się, ale znaleźliśmy skuteczne sposoby, żeby wykonywać nasze aktywności w innych uwarunkowaniach i otoczeniu. Zaczęliśmy również efektywniej wykorzystywać wszelkie narzędzia wspierające pracą zdalnej w tym również podpis elektroniczny.

Nasi Klienci po doświadczeniach pracy zdalnej w roku 2020, w roku 2021 nie mieli żadnych wątpliwości, że wspólnie i skutecznie zrealizujemy każdy projekt bez konieczności spotkań w ich biurach.

Pandemia miała ogromny wpływ na dynamikę transformacji cyfrowej. Zapotrzebowanie na usługi IT znacząco wzrosło, co było szczególnie odczuwalne w drugiej połowie roku 2021. Rosło zainteresowanie wprowadzaniem e-usług, automatyzacją i digitalizacją procesów oraz usługami w chmurze.

Wskazując pozytywne aspekty pandemii należy podkreślić, że z pewnością wszyscy jesteśmy bardziej EKO. Mamy coraz mniej dokumentacji papierowej. Masowo używamy podpisu elektronicznego zarówno w operacyjnej pracy wewnątrz naszych organizacji, jak również w relacjach z naszymi Partnerami Biznesowymi.

Ponieważ od wielu lat zespół jest największym i najważniejszym atutem naszej firmy, nasza kultura organizacyjna i relacje budowane między członkami zespołu w czasach pandemii zyskały jeszcze bardziej istotną i szczególną uwagę. Koncentrowaliśmy nasze działania na skutecznym wprowadzaniu nowych członków zespołu do organizacji, nie tylko w aspekcie wprowadzenia merytorycznego, ale również na skutecznym, zdalnym budowaniu naszej kultury organizacyjnej. Priorytetem jest, aby oprócz możliwości realizacji swoich indywidualnych celów i ambicji zawodowych stworzyć środowisko, w którym wszyscy pracownicy czują się integralną częścią naszej firmy.

Istotnym wydarzeniem w roku 2021, dla wszystkich członków zespołu, był Jubileusz 30-lecia działalności Sygnity Business Solutions. Był to czas, kiedy wspominaliśmy historyczne wydarzenia i mieliśmy możliwość podziękowania wszystkim Pracownikom, Współpracownikom, Partnerom Biznesowym oraz Klientom za wspólne podejmowanie różnych wyzwań. Dzięki ich zaangażowaniu oraz kreatywności z sukcesem ukończyliśmy wiele innowacyjnych projektów w całej historii Spółki.

Podsumowując rok 2021 to czas ciągłej adaptacji i dostosowania do zmian. Zakończyliśmy kilka dużych, znaczących dla Spółki projektów. Podpisaliśmy też kolejne umowy z nowymi Klientami, a nasza lista stałych Klientów jest dłuższa niż na koniec ubiegłego roku.

Dzięki determinacji naszego zespołu, ciekawości i otwartości na nowe technologie oraz zaufaniu jakim obdarzyli nas Klienci zamknęliśmy rok obrotowy 2021 na poziomie powyżej 9 % zysku netto, co w szczególności przy znaczącej inwestycji w zatrudnianie nowych Pracowników oraz dokładając do tego nietypowe warunki działania, jest wynikiem bardzo dobrym.

Bardzo dziękujemy naszym Klientom, Partnerom Biznesowym oraz Pracownikom i Współpracownikom za skuteczną, efektywną dotychczasową współpracę. To dzięki Wam niemożliwe staję się możliwe!

Czym może nas zaskoczyć kolejny rok 2022?

Na pewno przyniesie nowe wyzwania, a czy będą miały miejsce tak zaskakujące wydarzenia, jak w ostatnich dwóch latach? Tego nie wiemy, ale wiemy na pewno, że niezależnie od dalszego konsekwentnego rozwijania naszych produktów i usług, będziemy rozbudowywać nasze zespoły oraz kompetencje, tak aby być gotowym do podejmowania nowych wyzwań podczas coraz bardziej wymagającej transformacji cyfrowej.

Dalsze umacnianie przyjaznej kultury organizacyjnej będzie również jednym z priorytetowych działań naszej kadry zarządzającej. Będziemy również poszukiwać jeszcze skuteczniejszych metod i narzędzi, aby satysfakcja z pracy w naszej firmie była coraz większa.

Wierzymy, że wszystkie te działania oraz dobra partnerska współpraca z Klientami, bazująca na wzajemnym zaufaniu przyniesie – wraz z każdym zakończonym wdrożeniem – wiele korzyści dla użytkownikom naszych rozwiązań.

Dużo Zdrowia oraz Wszystkiego Dobrego w Nowym Nadchodzącym Roku 2022!

Zarząd Sygnity Business Solutions S.A.

Kategorie
  • Aktualności (92)
  • Oracle (5)
  • Prolib (25)
  • Quatra (15)
  • Rozwój (4)
  • Wydarzenia (12)
Ostatnie wpisy
  • Portal Quatra – samoobsługa pracownicza i menedżerska
  • Uruchomienie Portalu Quatra – zestaw zagadnień technicznych
  • Przedłużenie ważności certyfikatu SAP Certified Partner Center of Expertise
  • Dedykowane rozwiązanie dla Krajowego Systemu e-Faktur
  • Portal Quatra, Cyfrowa Rewolucja – Premiera 2022 roku
Tagi
aplikacja mobilna mPROLIB Aplikacje mobilne ARMIR biała lista BIBLIOTEKA BLIK BOOKINGPLACE BPM CFO Covid-19 CSR Dobry wzór ERP finanse INTEGRO Jubileusz Konferencja lubuskie wawrzyny Ministerstwo Finansów nagroda Oferty pracy Oracle Oracle ERP cloud Oracle fusion Oracle Partner Otwarte szkolenia dla bibliotekarzy php podsumowanie roku PPK Pracownicze Plany Kapitałowe PROLIB Quatra Quatra Max Quatra Max EDI RP RPA SBS sponsor szkolenia dla bibliotekarzy targi Trzydziestolecie umowa VAT webinarium Wnioski Urlopowe

Druga edycja Dobroczynnego Konkursu Świątecznego

Previous thumb

Jakość potwierdzona kolejnymi audytami

Next thumb
Scroll

ul. Dąbrowskiego 12, 65-021 Zielona Góra
+48 68 416 25 00 | kontakt@sygnitysbs.pl
www.sygnitysbs.pl

 

 

NIP: 929-009-43-26
REGON: 970017044
KRS nr 0000037912 Sąd Rejonowy w Zielonej Górze
Kapitał zakładowy: 3.025.920 zł; Kapitał wpłacony: 3.025.920 zł

 

 

Obserwuj nas i bądź na bieżąco!

@2020 Sygnity Business Solutions S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Zastrzeżenia strony  Obowiązek informacyjny