Głównym cel implementacji Oracle Fusion w Orange: standaryzacja procesów
• Orange: dojrzałe przedsiębiorstwo, duża ilość systemów i narzędzi wspierających procesy, które ewoluowały wraz z pojawiającymi się na rynku różnymi technologiami.
• Obawy: świadomość braku możliwości budowy rozszerzeń w środowisku SaaS budziła niepewność w pierwszych etapach projektu.
• Rozwiązanie: zmiana w podejściu do integracji i miejsc przetwarzania informacji oraz potencjał płynący z możliwości raportowania i analiz sprawiły, że produkt został bardzo szybko zaakceptowany przez użytkowników i odbiorców systemu.
Zespół Sygnity Business Solutions odpowiadał za:
• Realizację wszelkich prac projektowych, ze szczególnym uwzględnieniem lokalnej specyfiki polskiej legislacji.
• Realizację integracji systemu Fusion z istniejącymi systemami wykorzystywanymi w Orange w ramach procesów P2I (Purchase to Invest).
• Opracowanie architektury integracji, zdefiniowanie zakresu przepływu danych w obszarach: zakupów, fakturowania oraz nakładów inwestycyjnych, a także identyfikacja wszelkich zagadnień otwartych.
• Opracowanie raportów, dashboardów i analiz wykorzystywanych w ramach codziennej pracy operacyjnej użytkowników końcowych systemu.
• Opracowanie oraz przeprowadzenie warsztatów transferu wiedzy dla zespołu Orange w zakresie administracji, budowy dedykowanych raportów czy wybranych elementów konfiguracji systemu.