OFusion – Wdrożenie Oracle Fusion dla Orange Polska

Sygnity Business Solutions – lokalny integrator
Termin rozpoczęcia projektu: 2016
Cel: wdrożenie systemu Oracle Fusion w Orange Polska.
Start produkcyjny: marzec 2018

 

Projekt realizowany centralnie przez Orange Group, lokalny integrator: Sygnity Business Solutions. Wcześniejsze doświadczenia Sygnity Business Solutions: w latach 2003 -2006 Sygnity Business Solutions była zaangażowana w projekt „New Convenrgence” (wdrożenie systemu Oracle EBS v.11) dla Telekomunikacji Polskiej.

Źródło: https://dfe.org.pl/finanse-jako-dostawca-wartosci/

Głównym cel implementacji Oracle Fusion w Orange: standaryzacja procesów

•    Orange: dojrzałe przedsiębiorstwo, duża ilość systemów i narzędzi wspierających procesy, które ewoluowały wraz z pojawiającymi się na rynku różnymi technologiami.
•    Obawy: świadomość braku możliwości budowy rozszerzeń w środowisku SaaS budziła niepewność w pierwszych etapach projektu.
•    Rozwiązanie: zmiana w podejściu do integracji i miejsc przetwarzania informacji oraz potencjał płynący z możliwości raportowania i analiz sprawiły, że produkt został bardzo szybko zaakceptowany przez użytkowników i odbiorców systemu.

Zespół Sygnity Business Solutions odpowiadał za:

•    Realizację wszelkich prac projektowych, ze szczególnym uwzględnieniem lokalnej specyfiki polskiej legislacji.
•    Realizację integracji systemu Fusion z istniejącymi systemami wykorzystywanymi w Orange w ramach procesów P2I (Purchase to Invest).
•    Opracowanie architektury integracji, zdefiniowanie zakresu przepływu danych w obszarach: zakupów, fakturowania oraz nakładów inwestycyjnych, a także identyfikacja wszelkich zagadnień otwartych.
•    Opracowanie raportów, dashboardów i analiz wykorzystywanych w ramach codziennej pracy operacyjnej użytkowników końcowych systemu.
•    Opracowanie oraz przeprowadzenie warsztatów transferu wiedzy dla zespołu Orange w zakresie administracji, budowy dedykowanych raportów czy wybranych elementów konfiguracji systemu.