Łagodzenie skutków COVID

Systemy ułatwiające firmom działanie w erze COVID-19

Skuteczne działanie podczas pandemii jest wyzwaniem dla wielu branż – nie tylko tych, które najbardziej odczuwają skutki wprowadzanych obostrzeń.

Praca zdalna stała się niemal normą.  By zminimalizować ryzyko zakażenia wiele firm zdecydowało się na zdalny lub hybrydowy model pracy. Liczba osób przebywających jednocześnie w biurach jest ograniczana, co wiąże się z potrzebą odpowiedniego zarządzania zasobami posiadanymi przez organizację, takimi jak miejsce i sprzęt, oraz organizacją obiegu dokumentów w sposób pozwalający nie tylko na ich zdalną obsługę, ale też akceptację.

Rozwiązania oferowane przez Sygnity Business Solutions – SignThis i BOOKINGPLACE – są uniwersalne i sprawdzą się w każdej organizacji, pomagając w skutecznym zarządzanie firmą i jej zasobami. Sprawdź, jak pomogą Ci w pracy dostosowując się do potrzeb Twojej organizacji.

Zakup licencji i usług związanych z uruchomieniem w firmie systemu BOOKINGPLACE – elastycznego oprogramowania do zarządzania rezerwacjami zasobów, jakimi dysponuje firma.

Rezerwacja stanowisk pracy – w aplikacji zbierany jest rejestr osób, które pracowały na terenie firmy w danym dniu. Pomocne przy identyfikacji użytkowników, którzy mieli kontakt z zakażonym COVID-19 w organizacji.

Zarządzanie kalendarzem spotkań z klientami – dzięki aplikacji osoba zainteresowana umówi się na spotkanie z pracownikiem w konkretnym terminie, a Twoja placówka ograniczy ilość osób przebywających w jednej przestrzeni.

Zakup licencji i usług związanych z uruchomieniem w firmie systemu SignThis – usprawnienie obiegu dokumentacji, zarówno administracyjnej jak i projektowej oraz zapewnienie chronologicznego zapisu procesu akceptacji plików, notatek, ustaleń. SIGNTHIS to intuicyjne narzędzie do akceptacji dokumentów, które można zastosować w dowolnej organizacji i branży.

Kluczowe funkcjonalności narzędzia SignThis:

  • kierowanie dokumentów do podpisu,
  • zdalne podpisywanie,
  • zbieranie danych na potrzeby akceptacji faktur.

Skontaktuj się z ekspertami

Wypełnij formularz - oddzwonimy!

    Przeczytaj Politykę prywatności i zaznacz zgody