I. Interfejs podstawowy
1. Możliwość wyboru polskiej lub angielskiej wersji językowej.
2. Prezentacja mapy strony wraz z listą dostępnych podstron w zależności od roli zalogowanego użytkownika.
3. Prezentacja informacji na temat polityki cookies.
4. Możliwość podglądu struktury organizacji.
a) możliwość podglądu obiektów w postaci drzewa oraz tabeli
b) możliwość podglądu właściwości obiektów
– podgląd właściwości zdefiniowanych przez administratora
– podgląd fotografii obiektu
– podgląd informacji na temat godzin otwarcia obiektu wraz z aktualną informacją o statusie otwarcia obiektu
– podgląd interaktywnej mapy organizacji
c) możliwość wyszukiwania obiektów po ich atrybutach (definiowanie warunków wyszukiwawczych)
d) możliwość wyszukiwania tylko ulubionych obiektów
5. Podgląd kalendarza rezerwacji.
a) możliwość wyboru obiektu ze struktury organizacji, dla którego prezentowane są rezerwacje
b) możliwość podglądu rezerwacji w widoku miesięcznym, tygodniowym oraz dziennym
c) możliwość podglądu rezerwacji w postaci harmonogramu
d) uwzględnienie hierarchii obiektów
e) uwzględnienie godzin otwarcia obiektu
f) prezentacja informacji o czasie, miejscu oraz statusie rezerwacji
g) możliwość wyświetlania tylko własnych rezerwacji użytkownika
h) możliwość wyświetlania tylko rezerwacji przypisanych do ulubionych obiektów użytkownika