E-teczka w systemie Quatra Max – niezbędne narzędzie w każdej nowoczesnej firmie

E-teczka pozwala na prowadzenie dokumentacji pracowniczej w postaci elektronicznej. Jest to uniwersalne narzędzie, które można stosować w każdej branży.  Korzyści, jakie niesie za sobą używanie e-teczki, są nie do przecenienia w kontekście podniesienia efektywności działania zespołu HR. Są to:

  • optymalizacja procesów kadrowo-płacowych – łatwiejsze zarządzanie dokumentacją,
  • skrócenie czasu przechowywania akt pracowniczych z 50 do 10 lat – co powoduje zmniejszenie kosztów,
  • szybkość i łatwość pozyskiwania informacji,
  • zwiększenie poziomu bezpieczeństwa danych, ułatwione zarządzanie dostępem i ochroną dokumentacji,
  • rozwiązanie wpływa na ergononomizację przestrzeni biurowych.

Szukasz rozwiązania do zarządzania organizacją, które od 1 stycznia będzie w pełni zgodne z przepisami? Dowiedz się więcej o Quatra Max.