logologo_light
  • Oferta
    • SYSTEMY ERP
      • QUATRA Max
      • Oracle Fusion, Oracle eBS
      • SAP ERP, S4HANA
    • SYSTEMY WSPIERAJĄCE ZARZĄDZANIE
      • Systemy analityczno raportujące
      • Aplikacje mobilne
      • System akceptacji SignThis
      • System rezerwacji Bookingplace
      • System wspierający zarządzanie RODO
    • ROZWIĄZANIA DLA BIBLIOTEK
      • System biblioteczny PROLIB
      • System rezerwacji Bookingplace
      • Aplikacje mobilne
      • E-usługi w systemie PROLIB
  • O nas
  • Aktualności
  • Kariera
  • Baza wiedzy
  • Kontakt
  • English
  • Oferta
    • SYSTEMY ERP
      • QUATRA Max
      • Oracle Fusion, Oracle eBS
      • SAP ERP, S4HANA
    • SYSTEMY WSPIERAJĄCE ZARZĄDZANIE
      • Systemy analityczno raportujące
      • Aplikacje mobilne
      • System akceptacji SignThis
      • System rezerwacji Bookingplace
      • System wspierający zarządzanie RODO
    • ROZWIĄZANIA DLA BIBLIOTEK
      • System biblioteczny PROLIB
      • System rezerwacji Bookingplace
      • Aplikacje mobilne
      • E-usługi w systemie PROLIB
  • O nas
  • Aktualności
  • Kariera
  • Baza wiedzy
  • Kontakt
  • English

Odpowiedź Sygnity Business Solutions na COVID-19

Wsparcie dla Klientów, Partnerów oraz Pracowników

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 oraz zachorowaniami na COVID-19 Zarząd Sygnity Business Solutions S.A. informuje, że działalność operacyjna Spółki prowadzona jest bez zakłóceń w oparciu o procedury mające na celu zapewnienie ciągłości działania. Powyższe działania dzielą się na dwie kategorie:

Działania prewencyjne mające na celu zmniejszenie ryzyka zakażenia wirusem COVID-19:

1. wdrożone zostały wewnętrzne procedury bezpieczeństwa Spółki na wypadek podwyższenia ryzyka / styczności
Pracowników z potencjalnym zakażonym – zgodnie z Planem Ciągłości Działania Spółki;

2. we wszystkich lokalizacjach Spółki zapewnione zostały profesjonalne środki dezynfekujące do mycia rąk;

3. pracownicy na bieżąco informowani są o zaleceniach i wytycznych Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Ministra Zdrowia
dotyczących podstawowych zasad zapobiegawczych zmniejszających ryzyko zakażenia COVID-19;

4. wstrzymane zostały wyjazdy służbowe oraz spotkania, których cele możliwe są do osiągnięcia w sposób zdalny
(połączenia tele/video konferencyjne);

5. jeśli niezbędne jest osobiste spotkanie, wykonywany jest wcześniej wywiad z uczestnikami w zakresie potencjalnego
zagrożenia i na takie spotkanie konieczna jest zgoda przełożonego;

Działania operacyjne mające na celu zapewnienie ciągłości działania i niezakłóconej pracy zespołów serwisowych i realizacyjnych:

1. zapewniona została realizacja pracy zdalnej za pomocą szyfrowanego połączenia VPN;

2. zapewniono dostęp do wszystkich systemów informatycznych i zasobów projektowych;

3. zapewniono niezbędny sprzęt oraz flotę;

4. uruchomiona została ponowna procedura weryfikacji wszystkich umów w szczególności w zakresie przypisanych do
tych umów pracowników i możliwości świadczenia efektywnych zastępstw;

5. została wykonana analiza potencjału spółki w poszczególnych obszarach kompetencyjnych i możliwości kierowania
dodatkowych pracowników do ich realizacji, w przypadku gdyby zaistniały takie okoliczności;

6. prowadzone są regularne podsumowania prac realizowanych dla poszczególnych klientów w celu wyrównania wiedzy
o prowadzonych zadaniach co pozwala na ewentualne przejęcie zadań przez inne osoby w przypadku zaistnienia
takiej konieczności;.

Jesteśmy dostępni dla Państwa za pomocą wielu środków bezpośredniego komunikowania się na odległość, w szczególności telefonów, poczty elektronicznej oraz telekonferencji. Niezmiennie świadczymy wysoki poziom usług zgodnie z parametrami zdefiniowanymi w naszych SLA, a także realizujemy nowe projekty zapewniając realizację zapisów umów.

Jednocześnie chcielibyśmy być dla Państwa wsparciem we wprowadzaniu nowych rozwiązań odpowiadających na czekające na nas wyzwania i adresować Państwa potrzeby wynikające z sytuacji kryzysowej, w jakiej wszyscy się znaleźliśmy.

SBS kontynuuje działalność – jak zawsze!

Jeśli mają Państwo jakieś pytania, prosimy o kontakt na adres kontakt@sygnitysbs.pl.

Zarząd Sygnity Business Solutions S.A.

Tags: Covid-19, umowa
Kategorie
  • Aktualności (94)
  • Oracle (6)
  • Prolib (25)
  • Quatra (16)
  • Rozwój (4)
  • Wydarzenia (12)
Ostatnie wpisy
  • GIG – Nowe wdrożenie Quatra Max
  • Niezależne wsparcie we wdrożeniach systemów ORACLE
  • Portal Quatra – samoobsługa pracownicza i menedżerska
  • Uruchomienie Portalu Quatra – zestaw zagadnień technicznych
  • Przedłużenie ważności certyfikatu SAP Certified Partner Center of Expertise
Tagi
aplikacja mobilna mPROLIB Aplikacje mobilne ARMIR biała lista BIBLIOTEKA BLIK BOOKINGPLACE BPM CFO Covid-19 CSR Dobry wzór ERP finanse INTEGRO Jubileusz Konferencja lubuskie wawrzyny Ministerstwo Finansów nagroda Oferty pracy Oracle Oracle ERP cloud Oracle fusion Oracle Partner Otwarte szkolenia dla bibliotekarzy php podsumowanie roku PPK Pracownicze Plany Kapitałowe PROLIB Quatra Quatra Max Quatra Max EDI RP RPA SBS sponsor szkolenia dla bibliotekarzy targi Trzydziestolecie umowa VAT webinarium Wnioski Urlopowe

Sygnity Business Solutions sponsorem wydarzenia Lubuskie Wawrzyny za rok 2019

Previous thumb

Moduł OCR w Quatra Max

Next thumb
Scroll

ul. Dąbrowskiego 12, 65-021 Zielona Góra
+48 68 416 25 00 | kontakt@sygnitysbs.pl
www.sygnitysbs.pl

 

 

NIP: 929-009-43-26
REGON: 970017044
KRS nr 0000037912 Sąd Rejonowy w Zielonej Górze
Kapitał zakładowy: 3.025.920 zł; Kapitał wpłacony: 3.025.920 zł

 

 

Obserwuj nas i bądź na bieżąco!

@2020 Sygnity Business Solutions S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Zastrzeżenia strony  Obowiązek informacyjny