Podsumowanie marcowych webinariów Quatra Max
W czasie naszych ostatnich webinariów poruszyliśmy zagadnienia związane z Portalem Quatra, przybliżając funkcje przestrzeni, które usprawnią działanie każdego przedsiębiorstwa.
W pierwszym webinarium omówiliśmy moduł „Wnioski”, który jest istotną częścią systemu, ułatwiającą zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie.
Podczas spotkania przypomnieliśmy ogólne funkcje Portalu, następnie skupiliśmy się na szczegółach modułu Wnioski, prezentując jego możliwości oraz korzyści dla użytkowników. Omówiliśmy proces obiegu dokumentów i jego integrację z systemem Quatra, co pozwala na efektywne zarządzanie wnioskami pracowniczymi w szerokim zakresie, od wniosków o wyjście prywatne, przez dofinansowanie wypoczynku, aż po wnioski szkoleniowe i zaliczkowe.
Przykłady wniosków, które sparametryzowaliśmy u naszych Klientów
⇒ Wniosek o wyjście prywatne
⇒ Wniosek o odpracowanie wyjścia prywatnego
⇒ Wniosek o wyjście służbowe
⇒ Potwierdzenie pracy w godzinach nadliczbowych
⇒ Polecenie pracy w godzinach nadliczbowych
⇒ Skierowanie podwładnego na odbiór nadgodzin
⇒ Wniosek o odbiór nadgodzin
⇒ Wniosek o pracę zdalną cykliczną
⇒ Wniosek o pracę zdalną okazjonalną
⇒ Wniosek ewidencja czasu pracy (uzupełnienie odczytów RCP – wejście/wyście i godzina)
⇒ Wniosek o dofinansowanie wypoczynku pracownika
⇒ Wniosek o dofinansowanie wypoczynku dziecka
⇒ Wniosek o dofinansowanie działalności sportowo-rekreacyjnej lub kulturalno-oświatowej
⇒ Wniosek o przyznanie zapomogi
⇒ Wniosek o przyznanie pożyczki na cele mieszkaniowe
⇒ Wniosek szkoleniowy
⇒ Wniosek Zgłoszenie remontu/modernizacji
⇒ Wniosek o zaliczkę na zakupy
⇒ Wniosek o rozliczenie zaliczki
Drugie webinarium skupiło się na zaletach wprowadzenia Portalu Quatra w organizacjach. Podkreśliliśmy, jak istotną rolę odgrywa on w optymalizacji procesów kadrowych, znacząco skracając czas obsługi dokumentów. Pokazaliśmy również jak łatwo przekazywać i zarządzać dokumentacją bezpośrednio przez Portal. Ważnym aspektem korzystania z Portalu Quatra jest możliwość dostępu z urządzeń mobilnych, co zdecydowanie podnosi komfort pracy.
Przedstawiliśmy korzyści wynikające z integracji z innymi modułami systemu Quatra Max, podkreślając, jak ułatwia to zarządzanie dokumentacją i przyczynia się do redukcji kosztów poprzez eliminację papierowych dokumentów.
Podczas obu webinarów udzielano odpowiedzi na liczne pytania uczestników, co pozwoliło na głębsze zrozumienie prezentowanych treści i rozwianie wszelkich wątpliwości.
Cieszymy się z Państwa dużej frekwencji i dziękujemy za czynny udział w naszych spotkaniach.
Tak jak oczekiwaliśmy projektując poszczególne moduły, doceniają państwo kompleksowość Portalu Quatra. To dla nas ogromna satysfakcja.