Wdrożenie Bookingplace w Bibliotece Politechniki Morskiej w Szczecinie

Nasza aplikacja do rezerwacji zasobów – BOOKINGPLACE została wdrożona w Bibliotece Politechnice Morskiej w Szczecinie. Implementacja dotyczy rezerwacji sal. Kluczowy dla nas jest fakt, że aplikacja spełnia wszystkie oczekiwania naszego klienta. Potwierdzeniem naszych kompetencji i udanej współpracy są otrzymane referencje i odpowiedzi na najważniejsze pytania, które zadajemy klientom przy każdym wdrożeniu. Więcej o wdrożeniu dowiecie [...]

Konferencja „Biblioteka w przestrzeni, przestrzeń w bibliotece” w Bibliotece Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie

W dniach 22-23.09.2022 w Bibliotece Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie odbyła się konferencja „Biblioteka w przestrzeni, przestrzeń w bibliotece”. Okazją do spotkania był jubileusz gospodarzy, czyli 100-lecie Biblioteki Głównej AGH. W trakcie konferencji podjęto tematy związane z bibliotekami akademickimi jako przestrzeni będącej miejscem gromadzenia, przechowywania i udostępniania zasobów, ale też miejscem pracy, nauki, rozwoju, inspiracji i kreatywności. W trakcie konferencji nasza konsultantka Marta Bednarek wystąpiła z prezentacją pt. „User experience [...]

Forum Dobrych Praktyk 2022

W dniu 19.09.2022 w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu odbyła się druga edycja Forum Dobrych Praktyk. W tym roku tematem przewodnim były zasoby elektroniczne oraz udział bibliotek w otwartej nauce. W trakcie konferencji uczestnicy wysłuchali aż 13 wystąpień, które wzbudziły spore zainteresowane, czego dowodem były dwie intensywne sesje dyskusyjne. Sygnity Business Solutions reprezentowały Marta [...]

14 Forum Młodych Bibliotekarzy

Braliśmy udział w 14 Forum Młodych Bibliotekarzy, które odbyło się w dniach 8-9.09.2022. Temat przewodni tegorocznej edycji – “Biblioteka w sercu” Forum odbywało się w dwóch miejscach – Zabrzu 8.09.2022 i Katowicach 9.09.2022. Sygnity Buisiness Solutions reprezentowali Marta Bednarek i Patryk Wesołowski. Naszym wystąpieniem chcieliśmy pokazać nowoczesne rozwiązania dostępne w systemie PROLIB w ujęciu kontrastowym do zamierzchłych czasów bibliotek, [...]

System biblioteczny szyty na miarę

O sukcesie produktu mówimy najczęściej wtedy, gdy obserwujemy słupki sprzedaży. Prawdziwy sukces przychodzi jednak później, gdy światła reflektorów już nieco przygasną. To użytkownik końcowy, nierzadko niezwiązany w żaden sposób z osobami decyzyjnymi, weryfikuje czy produkt spełnia jego oczekiwania. Jak zatem stworzyć “system szyty na miarę”? Tego dowiecie się z naszej najnowszej publikacji. SPRAWDŹ

TSS strategicznym inwestorem w Grupie Kapitałowej Sygnity S.A.

Miło jest nam zakomunikować, że Total Specific Solutions („TSS”) z sukcesem nabyła pakiet akcji Sygnity S.A., stając się jej dominującym, strategicznym inwestorem. Zmiana rozpoczyna nowy rozdział w historii Grupy Kapitałowej, do której należy Sygnity Business Solutions S.A. To ważny moment zarówno dla Sygnity, jak i Sygnity Business Solutions oraz szansa dalszego, bardziej intensywnego rozwoju biznesowego. [...]

Nowy portal z dokumentacją systemu PROLIB

W czerwcu 2022 uruchomiliśmy nowy portal z dokumentacją systemu PROLIB. Poza kompleksowym odświeżeniem treści dokumentacji dla całego systemu bibliotecznego PROLIB oraz rozwiązań powiązanych, wprowadziliśmy również sporą ilość udogodnień dla użytkowników. Strona startowa – tzw. tablica pozwala przejść do wszystkich najpotrzebniejszych zakładek w nowej dokumentacji, dodatkowo z każdego poziomu portalu jest możliwość skorzystania z wyszukiwarki, która została rozbudowana o dodatkowe filtry umożliwiające dokładne uszczegółowienie [...]

GIG – Nowe wdrożenie Quatra Max

System Informatyczny klasy ERP Quatra MAX wesprze Główny Instytut Górnictwa! Umowę podpisano 13.05.2022 roku. Wdrożenie obejmuje moduły systemu Quatra Max: Finanse i Księgowość, Środki Trwałe, Kadry i Płace, Sprzedaż, Portal Pracownika, Zarzadzanie relacjami z klientem, Zarządzanie projektami, Elektroniczny Obieg Dokumentów. Sygnity Business Solutions zajmie się także serwisem utrzymaniowym i pracami rozwojowymi. Obecnie trwa analiza przedwdrożeniowa. [...]

Niezależne wsparcie we wdrożeniach systemów ORACLE

Posiadamy najwyższe kompetencje we wdrożeniach systemów Oracle. Nasze doświadczenie poparte jest szerokimi referencjami oraz wieloma certyfikatami. Możliwe, iż nie zdawaliście sobie Państwo sprawy z tego, jakie korzyści niesie może to nieść dla naszych klientów. Możliwości te są nie do przecenienia w dobie cyfrowych transformacji organizacji oraz koncepcji Cloud Driven Transformations. Prawidłowo wykonane wdrożenie systemu, transformacja [...]

Portal Quatra – samoobsługa pracownicza i menedżerska

Już niedługo będziemy mogli Państwu udostępnić nasz nowy Portal. Zgodnie z obietnicą przekazujemy kolejne informacje na jego temat. Tym razem dotyczą one oferowanych funkcjonalności nowego Portalu Quatra w zakresie Samoobsługi Pracowniczej i Menedżerskiej, takich jak: obsługa procesu urlopowego, w tym: składanie, zatwierdzanie, przegląd Wniosków Urlopowych oraz kontrola limitów urlopowych podwładnych, dostęp do danych kadrowych z [...]