logologo_light
  • Oferta
    • SYSTEMY ERP
      • QUATRA Max
      • Oracle Fusion, Oracle eBS
      • SAP ERP, S4HANA
    • SYSTEMY WSPIERAJĄCE ZARZĄDZANIE
      • Systemy analityczno raportujące
      • Aplikacje mobilne
      • System akceptacji SignThis
      • System rezerwacji Bookingplace
      • System wspierający zarządzanie RODO
    • ROZWIĄZANIA DLA BIBLIOTEK
      • System biblioteczny PROLIB
      • System rezerwacji Bookingplace
      • Aplikacje mobilne
      • E-usługi w systemie PROLIB
  • O nas
  • Aktualności
  • Kariera
  • Baza wiedzy
  • Kontakt
  • English
  • Oferta
    • SYSTEMY ERP
      • QUATRA Max
      • Oracle Fusion, Oracle eBS
      • SAP ERP, S4HANA
    • SYSTEMY WSPIERAJĄCE ZARZĄDZANIE
      • Systemy analityczno raportujące
      • Aplikacje mobilne
      • System akceptacji SignThis
      • System rezerwacji Bookingplace
      • System wspierający zarządzanie RODO
    • ROZWIĄZANIA DLA BIBLIOTEK
      • System biblioteczny PROLIB
      • System rezerwacji Bookingplace
      • Aplikacje mobilne
      • E-usługi w systemie PROLIB
  • O nas
  • Aktualności
  • Kariera
  • Baza wiedzy
  • Kontakt
  • English

30 lat minęło…

W natłoku codziennych zadań nie zwracamy uwagi na mijający czas. Są jednak takie jubileusze, o których nie można zapomnieć. Sygnity Business Solutions w 2021 r. świętuje 30 rok działalności.

Początki spółki to rok 1991. W czasie, kiedy polska przedsiębiorczość na fali zmian ustrojowych dostała przysłowiowego „wiatru w żagle”, w Zielonej Górze pojawiła się spółka IT o nazwie Max Elektronik S.A. W tym samym roku wysłano z Polski pierwszą wiadomość e-mail. To chyba najlepiej obrazuje, jak zmienił się świat od tamtej pory.

Przez te 30 lat kolejne kamienie milowe w rozwoju technologii informatycznych przekładały się na nowe potrzeby klientów i możliwość dopasowania rozwiązań do tych potrzeb. W historii spółki znajduje się kilka przełomowych dat, ale warto wspomnieć o jednej z nich – rok 2015, w którym to kompetencje Grupy Sygnity S.A. w zakresie działalności ERP zostają zcentralizowane i włączone do spółki Max Elektronik S.A. W tym momencie spółka zmienia nazwę na Sygnity Business Solutions S.A.

Wspólne spotkanie online

W dniu 28 kwietnia odbyło się spotkanie online zespołu Sygnity Business Solutions rozpoczynające cykl wydarzeń jubileuszowych. Technologia, dzięki której rozwijamy się od trzech dekad, dziś pozwoliła nam, pomimo pandemii, wspólnie celebrować jubileusz i wspominać kolejne etapy rozwoju firmy.

Klimat tamtych czasów oddały zdjęcia i wspomnienia pracowników, którzy podczas spotkania mogli wspólnie wymieniać się nimi. Liczne anegdoty pozwoliły zrozumieć realia, w jakich realizowane były kluczowe projekty.

Spotkanie było okazją dla Zarządu do podziękowania pracownikom oraz współpracownikom, zarówno tym pracującym kiedyś jak i obecnie, za wspólne podejmowanie wyzwań, a także za ich zaangażowanie oraz kreatywność, co pozwoliło zakończyć z sukcesem wiele innowacyjnych i wymagających projektów.

Podczas spotkania zaprezentowano także prace dzieci przygotowane na temat: „Moja Mama, Mój Tato w pracy w Sygnity Business Solutions S.A.”. Kreatywność naszych pociech zaskoczyła nie tylko rodziców! Interesujące okazało się ich spojrzenie na nasze codzienne obowiązki służbowe. A było to spojrzenie wnikliwe, ponieważ pandemia dała im okazję do bezpośredniej obserwacji rodziców w działaniu. Prace zostały wykonane w bardzo różnorodnych technikach. Będziemy prezentować je w naszych mediach społecznościowych w najbliższych tygodniach.

Obchody jubileuszu nie mogły się obyć bez konkursu wiedzy o spółce. Pracownicy musieli wykazać się rozległą wiedzą o działalności całej spółki, a także refleksem, ponieważ zwycięzca musiał w najkrótszym czasie udzielić jak największej ilości prawidłowych odpowiedzi. W konkursie pytaliśmy o zagadnienia historyczne, produktowe, projektowe, organizacyjne czy marketingowe. Łącznie było 30 pytań. Zwycięzca konkursu wiedzy o spółce mógł wskazać cel charytatywny, na który Sygnity Business Solutions S.A wpłaci kwotę 4 tys. zł.

Wirtualne podanie ręki

Cieszymy się, że mogliśmy przynajmniej w wirtualny sposób spotkać się i podziękować każdemu członkowi zespołu Sygnity Business Solutions za pracę i zaangażowanie. Dodatkowo była to świetna okazja do podzielenia się informacjami, które okazały się interesujące dla osób rozpoczynających u nas pracę.

Liczymy, że już niedługo będziemy mogli zorganizować bezpośrednie spotkanie, podczas którego Zarząd będzie mógł osobiście uścisnąć dłonie wszystkich pracowników oraz współpracowników.

Więcej o Sygnity Business Solutions
Tags: SBS
Kategorie
  • Aktualności (94)
  • Oracle (6)
  • Prolib (25)
  • Quatra (16)
  • Rozwój (4)
  • Wydarzenia (12)
Ostatnie wpisy
  • GIG – Nowe wdrożenie Quatra Max
  • Niezależne wsparcie we wdrożeniach systemów ORACLE
  • Portal Quatra – samoobsługa pracownicza i menedżerska
  • Uruchomienie Portalu Quatra – zestaw zagadnień technicznych
  • Przedłużenie ważności certyfikatu SAP Certified Partner Center of Expertise
Tagi
aplikacja mobilna mPROLIB Aplikacje mobilne ARMIR biała lista BIBLIOTEKA BLIK BOOKINGPLACE BPM CFO Covid-19 CSR Dobry wzór ERP finanse INTEGRO Jubileusz Konferencja lubuskie wawrzyny Ministerstwo Finansów nagroda Oferty pracy Oracle Oracle ERP cloud Oracle fusion Oracle Partner Otwarte szkolenia dla bibliotekarzy php podsumowanie roku PPK Pracownicze Plany Kapitałowe PROLIB Quatra Quatra Max Quatra Max EDI RP RPA SBS sponsor szkolenia dla bibliotekarzy targi Trzydziestolecie umowa VAT webinarium Wnioski Urlopowe

Książka na telefon? Czyli jak biblioteka podnosi poziom szczęścia!

Previous thumb

Jubileuszowa pomoc

Next thumb
Scroll

ul. Dąbrowskiego 12, 65-021 Zielona Góra
+48 68 416 25 00 | kontakt@sygnitysbs.pl
www.sygnitysbs.pl

 

 

NIP: 929-009-43-26
REGON: 970017044
KRS nr 0000037912 Sąd Rejonowy w Zielonej Górze
Kapitał zakładowy: 3.025.920 zł; Kapitał wpłacony: 3.025.920 zł

 

 

Obserwuj nas i bądź na bieżąco!

@2020 Sygnity Business Solutions S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Zastrzeżenia strony  Obowiązek informacyjny